2014年5月27日 星期二

屎撈人-浮屎六記

最近在我父母家居附近,一間二手書店進行大特價,大部份書藉和光碟都是十元一本.這對我這類鐘意用閱讀消磨時間的人來說是大喜訊,而且有些書是市面已不容易買的的舊書.


今趟找到這本98年出版的(屎撈人),是麥兜係列一個少出現的人物,或者就連麥兜迷都未必認識佢,然而會有喜歡他的支持者.


書內兩個主角,六個故事,內容有點灰暗,但表面像反面教材,郤是正面地叫人堅持不可能的夢想,甚至為夢想擺上一切.
(有網友說給我知,原來他曾經紅極一時,不知是如何紅呢)



9 則留言:

  1. 哈哈!我還記得屎撈人!

    回覆刪除
  2. 本來想話我都記得屎撈人,但睇見上面的留言.......
    我都係決定話自己唔識佢....嘻嘻.... :p

    回覆刪除
    回覆
    1. A~~咁點得呀!我都想聽下妳的意見呀!

      刪除
  3. 屎撈人...肥嘟嘟都幾可愛!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好聯想他的實體,其實都好容易接受.

      刪除
  4. 我有曾經鍾意過屎撈人o架~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有特別鐘意,不過這個故事人物又真幾騎呢和等別.

      刪除
  5. 屎撈人這個名字真是太奇特了!

    回覆刪除